Helt slut!

Hellooo! Ligger i sängen och är helt slut i kroppen.. Min helg har bestått av jobb i lördags (07:30-14), stallet efter det och idag så var det bara att pallra sig upp klockan sex för att åka till stallet och ta ut alla hästarna.. Så idag har jag alltså varit i stallet hela dagen och haft utsläppet, lunchat, haft insläppet, ridit Wilmer och mersan.. Nu är jag heeelt slut, som tur var fick jag hjälp av fina Agnes i stallet! :) Jag hoppas verkligen att måndag och tisdag går fort, ska gå i skolan de dagarna och även jobba på tisdag och onsdag, på onsdag är jag ledig ifrån skolan vilket innebär att jag får en chans att sova ut lite på dagen, längtar!! Nej, nu ska jag släcka ner och sova, jag kommer iallafall somna ovaggad inatt! Godnatt på er :) Det blir inga bilder idag, skriver från mobilen och den brukar inte vilja samarbeta med mig:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0