-

.......


-

Tjarå Sweden....


-

Jag hatar rubriker. Min dag började ned ett strålande solsken som ert säkert också gjorde, de var en helt okej dag, gick i skolan, gjorde ärenden, gjorde i ordning mig, drog och grillade, gav mig senare (tyvärr) till "storpub", hade faktiskt ändå rätt trevligt.... (jAja) och slutade senare här i min äckliga
Meningslösa blogg. Idag, så gav ödet mig ett vidrigt jävla svar, som jag ALDRIG Önskat att jag hade fått uppleva, hoppas att du/ni är jävligt nöjda nu era jävla äckel, tack och hej kommer nog aldrig mer tillbaks, som sagt var så hade jag hoppats på Tt det jag gjorde, betydde någonting. Men nu vet jag, att det gjorde det inte. Och de vet varenda människa. UÄK... hörs nog ej på ett tag eftersom att jag ska åka bort, sååå.. Tjarå bloggen för en stund, typ några veckor liksom ba. Sååååååå ja, hej. Vill du mig något så kan du nå mig..........


-

Helvetes jävla skit bajs, jag vill inte leva längre.

-

I only miss you when I'm breathin', I only need you when my heart is beatin'

Try sleepin' with a broken heart

Jag är inte hel- Jag är halv. Jag mår inte bra- Jag mår dåligt. Jag är inte glad- Jag är ledsen.
Hejs.


RSS 2.0