Snart så!

Alltså.. Jag vet att jag är hur sämst som helst på att blogga, även fast jag vill göra det så blir det bara inte av! Men nu när skolan snart är slut så ska jag nog ha lite mer tid med det.
Sittter för tillfället och pluggar till mitt sista historiaprov i hela mitt liv, det känns jävligt tungt eftersom att jag har det imorgon klockan 8 och inte kan särskilt mycket men ändå helt underbart med tanke på att det är de SISTA!!
Längtar tills imorgon när jag (förhoppningsvis) har svarat på några frågor på provet och sedan kan få klart för mig att jag faktiskt har klarat ett väl godkänt betyg i den värsta kursen någonsin. Hoppas!
Jaja, nu ska jag inte sitta här och nöta mer, ska nog nöta lite mer historia istället innan sängen skriker på mig!

Har bara det här provet, en redovisning för min idrottslärare imorgon och en samhällsuppgift som ärr halvklar som jag ska skriva klart imorgon, SEN kan jag känna mig nöjd och ta sommarlov! Can't wait!

Puss på er sålänge!


RSS 2.0