Cha cha bloggen

Läget då?
Med mig är de bra, sitter i skolan och har lite halv tråkigt sådär..
Helgen har varit helt okej, jobbade väl sammanlagt 20 timmar tror jag, aa 10 i lördags och 10 igår. Men icke hindrade det mig ifrån att hitta på någonting roligt!
Efter jobber i lördags så drog jag hem till Amanda och Marren, käkade lite oxfilé och drack några öl för att sen dra vidare till AYA, har inte varit där på riktigt länge, så det var trevligt! Mycket folk och goda öl. Drog hem runt ett och somnade väl innan jag hade lagt huvudet på kudden för att sedan gå upp och jobba vid 8 igen.. Seeeegt.

Igår när jag kom hem ifrån jobbet så duschade jag och la mig sen i sängen och kolla på film, det blev den nya falkfilmen OCH JAG KOLLADE PÅ HELA UTAN ATT ENS SOMNA TILL FÖR EN SEKUND. Känner mig fett nöjd, somnar ALLTID när jag kollar på film.

Aja nu slutar vi, pusssss

RSS 2.0