3 månader

Jahapp nu var det ett nytt år igen då, herregud vad tiden går fort!
Och som vanligt har jag varit skitgrym på att blogga, skoja bara. (Hehe)

Nej men nu är det såhär, att jag har faktiskt inte haft någon större lust med det, sådeså.
Under tiden jag har haft ett blogguppehåll så har jag hunnit med väldigt mycket saker, bland annat så har jag umgåtts med mina fina och roliga vänner, TAGIT KÖRKORT!, varit i Thailand på världens underbaraste resa med min älskade älskling, och firat in det nya året med massa roliga människor!

Tänkte slänga in lite bilder från lite roliga tillfällen, men det gör jag nog ikväll innan jag går och lägger mig, för nu ska jag åka och handla tacos som det ska bjudas på här hemma ikväll då min kära bror och min fina mormor kommer över på middag, det blir en mysig kväll :)

Puss å hej sålänge



En fin Ebba som fyllde hela 8 år igår! Tjoho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0