Tjena mittbena!

Idag är det torsdag, och den här veckan har gått riktigt fort!
Igår var jag i stallet och red Mersan, sen tänkte jag ta bussen hem... Och vi kom ju inte direkt så långt, bussen hamnar i diket, och där sitter jag, min hund och busschauffören i typ.. 2 timmar och väntar på att få komma ut! och det var INTE roligt, jag var så jääävla rädd för att bussjäveln skulle tippa helt, men det gjorde den inte! Det kom en snubbe och räddade oss till slut, det var skönt..



Jaha, man ser väl inte så mycket, men såhär stod vi.. Ganska länge!

Menmen, ikväll ska jag iallafall träffa min kära vän Linnéa, det ser jag fram emot! Nu ska jag äta, puss å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0