Sjukling på hög nivå

Jag är sjuk, jättesjuk också tror jag. :(
Har varit det några dagar nu, hög feber, snuvig, hostar och bara allmänt sjuk i kroppen, hur jobbigt som helst. Jag vill vara frisk och gå i skolan!

För tillfället så ligger jag iallafall hemma hos Mandy som är i skolan.
Skulle kolla på filmen Jag saknar dig, men den var så sorglig så att jag kunde inte se klart den.
Det kryper i min kropp, jag vill inte vara sjuk, jag vill göra någonting. Jag tror att jag ska gå hem till min lilla mormor och umgås lite med henne, hoppas bara att jag inte svimmar på vägen.

Kom på att det är fredag idag, hoppas att jag orkar hitta på någonting ikväll, men den chansen är nog inte specellt stor, tyvärr.

Puss och kram!



Här har ni en bild på mig och Mandys katt Bazil, den är väl tagen för 3 år sen eller något. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0