Känslan när man inser att man faktiskt kan bli full trots att man är bakfull!

Oj va bra det gick för mig med mitt bloggande, hehe.
Nej men om jag ska vara ärlig så har jag mått och mår skitdåligt, vilket har gjort att jag inte har någon större motivation till att göra saker och ting just nu. Nåväl, nog om detta.

Helgen har varit väldigt trevlig trots omständigheterna, jag har umgåtts med mina fina vänner som får mig på bättre tankar!
I fredags så var jag ute på lite äventyr och i lördags (igår) så var jag och några hemma hos Angelca och drack öl och cider, efter det så drog vi vidare tll bowlnghallen där det var väldigt mycket folk, det var roligt! :)

Nästa helg och på onsdag så har jag planer som jag verkligen ser fram emot, det ska bli en bra helg helt enkelt! Men jag återkommer mer om det i ett annat inlägg.
Nu ska jag och min syster Amanda busa lite, det kommer säkert bli jättekul, haha.

Trevlig söndagskväll till er alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0