Tisdag!

Tisdag idag, har som sagt varit på praktiken idag och det var faktiskt riktigt kul! Började med att sätta en deg, efter det så gjorde jag tre olika sillar, senapssill, inlagd sill med lingon och även vitlökssill. Efter det så malde jag egen nötfärs av köttrester eller vad man ska kalla det för, det var jäkligt tufft må jag säga! Av dom så blev det iallafall fina köttfärsbiffar som ska serveras imorgon till lunch.
Efter praktiken så åkte jag och handlade till mormor som alla andra tisdagar, och väl inne på affären så ringer min chef och ber mig komma ner och jobba någon timme, och snäll som jag är så sa jag självklart ja! ;)
Är på jobbet nu iallafall, och efter detta så ska jag bege mig hem och packa + äta, sedan ska jag åka ut till havsbad igen, men den här gången för en övernattning med Linnéa, riktigt mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0