-

Är så himla trött. Igår började dagen med 20 årsfirande av min kusin Amelie, direkt efter det så åkte jag till Amanda som också hade fest för att hon tagit studenten, vid 9 åkte jag å jobbade Storpub till ungefär 03 imorse, eller inatt. Vaknade nu och är så fruktansvärt trött, men det är väl bara att ta tag i den här dagen också, eftersom att jag ska jobba kl 14 igen, segt alltså.. För övrigt så känner jag mig så himla frustrerad just nu, över massa saker egentligen kanske, men jag kan bara koppla det till en situation i mitt liv just nu. Får ont i magen av att tänka på det nu, Så jag struntar i det för tillfället och försöker istället blicka framåt och göra den här dagen bra. Ha en fin dag allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0