Tidsfördriv

Tog denna av Amanda, har så otroligt mycket tid över så ja, varför inte!

1. Hur gammal är du?

19, 20 i April.

2. Hur gammal känner du dig?

15

3. Vad har du gjort i dag?

Duschat, ätit en torr jävla macka ifrån konsum, gått till jobbet, jobbat, kollat gladiatorerna på jobbet, ätit lunch och nu äter jag choklad

4. Vilken film såg du senast?

FLIGHT!

5. Vem ringde du senast?

Tove

6. Är du besatt av någonting?

Min mobil typ

7. Är du rädd för blod?

Inte rädd, men jag tycker inte om det.

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu?

Lite kyligt i receptionen på Folketshus

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige?

Pär-Albin Hansson, Tage Erlander, Olof Palme, Carl Bildt, Göran Persson. (hehe)

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?

Nä jag ändrade inte svaret, det var Amandas svar. Haha!

11. Vilken färg är dominerande i din garderob?

Svart typ

12. När vaknade du i dag?

09:00 tror jag

13. Vilken är din favorithögtid?

Midsommar, utan tvekan

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?

Asien, Thailand skulle inte sitta helt fel faktiskt. 

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?

Stället jag var på i Portugal i Maj förra året. 

16. Hur vill du tillbringa din pension?

Resa till mysiga ställen med min man jag kanske har träffat då och med Hanna såklart.

17. Vad lyssnar du på just nu?

Good riddance

18. Har du någon gång brutit ett ben?

Nä men jag har trott att jag har brutit svanskotan en gång, det var inte roligt.

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?

Ägg, mjölk, ost, fil och smör

20. Vem är din favoritkändis?

Har ingen tror jag.

21. Vad är du på för humör just nu?

Jag är på ett helt okej humör idag!

22. Vilka världsdelar har du varit i?

Europa å Asien

23. Snarkar du?

Nej men jag babblar på som en tok i sömnen.  

24. Vilka yrken har du provat på?

Ööh. Vårdbiträde, köksbiträde, "kock", servitris, nisse, stått i bar, receptionist osv. 

25. Hur går du helst klädd?

Några sköna jeans, en schysst tröja och ett par passande å sköna skor. 

26. Vilket stjärntecken är du född i?

Vädur

27. Vilket är ditt favoritgodis?

Colaflaskor, såna där chokladgrejer med vita prickar på och lakritsfiskar.

28. Vad sa du senast?

Kommer inte ihåg, ja eller något sånt. Hehe

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Digitaltskapande, köksämnen, idrott och samhällskunskap. 

30. Vad har du på dig just nu?

Skor, jeans, en tröja å en kofta över eftersom att det är svinkallt här inne. 

31. Vilken är din favoritaffär?

Gina å H&M typ. 

32. Vad har du för storlek i kläder?

XS- S, det beror på. 

33. Vad har du i dina fickor?

Ingenting

34. Vad köpte du senast?

En torr äcklig macka, en loka och en matlåda

35. Hur många gånger har du flyttat?

7 eller 8 gånger tror jag.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?

Hanna, en sovsäck och min bodylotion. 

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?

Kvällsmänniska.

38. Senaste filmen du såg på bio?

Flight! 

39. Har du blivit sydd någon gång?

Ja i somras faktiskt, det var sådär. 

40. Har du någon gång badat naken utomhus?

Japp

41. Vad åt du till frukost?

En torr macka. 

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?

Då var jag 9 å skulle precis fylla 10, jag vet faktiskt inte. Det såg väl bra ut antar jag.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning?

Nope!

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?

Jag vet icke, Tove kanske. Som orkade lyssna på mig igår, haha.  

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?

På golvet, la den alltid under madrassen förut, men nu har jag kommit på att jag vill undvika strålning så gott det går. 

46. Vad var det sista du åt?

Choklad, mintchoklad. Riktigt gott faktiskt. 

47. Vem är världens vackraste kvinna?

Mamma

48. Är du blyg?

Njae det vill jag väl inte säga, ibland kanske. 

49. Vilken var den sista konserten du var på?

Oj. Lars Winnerbäck tror jag.

50. Vad heter du i andra namn?

Eva Viola Louise. 

51. Har du varit med om en bilolycka?

Nej. Eller jag har varit med 2 gånger när folk har kört av vägen, men vill inte kalla det för bilolycka direkt. 

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?

Nä jag tror inte det. 

53. Vilken är den roligaste träningsformen?

Fotboll, gym, PW, gruppträningar, jag gillar olika. 

54. Har du några husdjur?

Ja finaste Hanna och Ebba. 

55. Vill du gifta dig?

Ja, tror det

56. Var växte dina föräldrar upp?

Vene, någonstans i stockholmsområdet iallafall. 

57. Har du någon gång ringt polisen?

Haha ja det har jag nog gjort någon gång ja. 

58. Har du svenskt ursprung?

Yepp

59. Har du, eller har haft, något smeknamn?

Ja, Danni är väl de folk kallar mig. 

60. Vilka är dina största svagheter?

Hmm. Svårt, jag vet inte riktigt om det är svagheter men.. Jag är rätt känslig av mig, även fast folk kanske inte tror det så är jag otroligt känslig, jag gillar inte att vara ensam, gillar inte mörker och har ibland svårt att skilja på vad som egentligen är bra för mig själv, hjälper gärna andra istället för att tänka på mig själv i vissa fall liksom. Sen har jag en ganska taskig impulsstyrning, gör gärna saker innan jag tänker efter ordentligt, jag har även väldigt dåligt tålamod och har värlens sämsta morgonhumör. 


Den som har lyckats läsa allt det här är rätt bra alltså. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0