Höjjhöjj

Igår var en bra dag, jag hade praktik. Gjorde vaniljglass, creme catalanda, chokladfondanter och apelsin/havtornsorbet, det blev helt fantastiskt. Dagen rullade på så att säga, jag fick som vanligt ont i mina vader efter dom där jävla pisskorna som jag går runt i, ett par kockdojjor jag har fått av skolan. 
Aja, nog om mina skor nu. Efter praktiken drog jag vidare till Tove, vi lagade tacos vilket ble succé, därefter drack vi några goda öl, jag fick ett efterlängtat samtal av min underbara vän Natalie ifrån Malta, shit vad jag saknar henne alltså. Lite senare in på småtimmarna så drog jag och tove ner till kroken, där det sög. Blir så jävla irriterad på människor ibland, hahah och sen blir jag irriterad på mig själv för att jag ens blir irriterad från första början osv osv. Drog iallafall hem ifrån kroken runt ett, tog en bulle för 180 SPÄNN, haallåå? Var är världen påväg? Får se det ifrån den ljusa sidan, betalar hellre 180 svenska rikstaler istället för att bli utsatt eller utsätta mig själv för någonting tråkigt. Sitter på jobbet nu iallafall, har jobbat sen kl 10 och jobbar fram till 15, vilket faktiskt är rätt segt eftersom att jag enbart behöver sitta här OM det skulle hända någonting.. 
Ikväll ska jag dricka vin med trevliga människor, känner på mig att jag kommer bli full ikväll med tanke på att jag inte har någonting som jag måste tänka på när det gäller morgondagen, okej jag kanske skulle kunna tänka på att jag antagligen kommer ligga med ångest i sängen typ hela dagen, men det får jag ta då. Eller så kanske jag ska fånga dagen på något trevligt sätt, shit vad jag babblar å skriver, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0