Hola bolla!

Blää, skrev nyss ett inlägg som jag skulle spara och publicera, vilket inte lyckades speciellt bra med tanke på att det försvann.. Nåväl, vi kör helgen lite fort då!

I fredags vankades det jobb och sedan middag hemma hos Sanne! Det bjöds på kycklinggryta med pasta, mycket gott! Kvällen fortsatte hemma hos henne med kortspel, snack och vin! Jag var väl hemma runt 2 tiden eller någonting..

Lördagen hade enbart jobb att erbjuda.. Skönt nog så var det en väldigt lugn dag och kväll :) Efter jobbet så bestämde jag mig för att möta Staffan och sedan ta en promenad hem, det blev en promenad jag seent kommer glömma! Har nog aldrig i hela mitt liv frusit så mycket som jag gjorde, usch..
Sedan blev det bara mys hemma! :)

Söndagen blev en väldigt lugn och skön dag, min bror kom ner hit och åt pizza med mig och mamma, väldigt mysigt! Efter det bestämde jag och mamma oss för att gå på bio! "En gång i Phuket" såg vi, och jag kan verkligen rekomendera den! En väldigt bra film :)
Efter filmen tog jag bilen till Ica för att köpa mig lite godis till Wallanderfilmen! :)

Nej, nu måste jag ta tag i allt som ska vara klart tills imorgon... Ett prov och ett tal är det som står på schemat, blä..

Vi hörs! :)



Inte särskilt snygg, men en bild ifrån i fredags iallafall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0