Intressant och roligt inlägg

Ikväll var det fotboll på Söderstadion som stod på schemat. Hammarby vann med 5-2, härligt!
Jag och Amanda hade jätteroligt i klacken tillsammans med Alexandra och hennes polare!

Nej nu ska jag faktiskt sova, har som sagt var en dum jäkla redovisning imorgonbitti som lär gå åt fanders, menmen. Det är väl bara att försöka göra det bästa av situationen helt enkelt!
(Jag får faktiskt skylla mig själv som valde att åka in och titta på fotboll istället för att plugga, men vissa dagar kan det vara bättre att göra någonting roligt än någonting som verkligen behövs, eller hur?)

Hoppas att jag kan sova gott inatt, det vore verkligen gott.

Puss



En bild på mig och Mandy i klacken, + en helt galen kille som tydligen också ville vara med på bild!

Tyvärr så blev det inga bilder på spelet :( Bättre lycka nästa gång helt enkelt! Nattinatti

P.S, Jag har världens bästa syster! D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0