Godmorgon världen!

Önskar att jag kunde fortsätta på rubriken med... vilken underbar dag!
Men det kan jag inte påstå att det är, vädret gör en ju ännu mer nedstämd för tusan.. Jag vill ha sommar & sol!

Idag är det skola som står på schemat, sista skoldagen i veckan eftersom att jag har praktik de två sista dagarna, riktigt skönt om jag får säga det själv, det betyder alltså att det snart är helg! :)

Efter skolan ska jag ta mig till stallet med förhoppningar på att det har slutat regna då, det är aldrig kul att vistas i stallet med blöta hästar osv, om jag får säga det själv alltså.

Sen ska jag nog hem och göra ingenting.

Nu måste jag springa, ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0